jueves, 24 de enero de 2008

Un pas més

Diumenge llegeixo el diari content, orgullós de la feina feta, feliç de mostrar el que fa mesos que ens porta de cap. Em paro a pensar.

Dilluns rellegeixo l'article trist, recordant tot el que vam viure i el que van viure, "xafat" per uns sentiments que encara tornen de tant en tant. Em torno a parar a pensar.

Dimarts re-rellegeixo el reportatge amb ràbia, impotent per explicar uns fets que tant de bo mai haguessin succeït. Decideixo no pensar.

Dimecres... dimecres ja no llegeixo l'article.


______________________________________________________-

Tot i així, ben conscient que la feina feta és molt important, segueixo amb les mateixes ganes. Això només ha estat un pas més. Demà ens tornem a reunir per seguir amb el segon reportatge. I al cap de setmana és possible que anem a veure "La sombra del cazador". Algú s'apunta?


Gerard (www.fotolog.com/carpe_cine)

7 comentarios:

joan dijo...

jooooo de nou torno a dir que potser vinc.. a veure com porto els estudis...

fins demà! (o no)

º_o

Anónimo dijo...

Hem vist que la peli només la fan en 3 cines i a hores intempestives. AIxi q no anirem a veure aquesta peli. Segons cm estiguin els treballs i exàmens anirem a la sessió de la nit al VERDI a veure "Los crímenes de Oxford".

Ens mantenim en contacte!!!

gerard

el mejillon suicida. dijo...

tio, pásate el artículo , y deja de lamentarte, copón!
anda que ya te vale...

Anónimo dijo...

Txe, companys, jo seré per Gràcia, que tinc un soparet amiguil.

Quan acabeu, dieu-m'ho i allargueml a nit!

Mar

Anónimo dijo...

m'uneixo a l'olmo en la petició de l'article!! Enga gerard, enróllate... i si no, un exemplar autèntic quan vinguis cap a terres franceses!

Petonets per tots!

maria

titomaki dijo...

Jo enncara no l'he llegit, però espero que el correu m'el porti aviat...

petons a tots i a totes ;)

Anónimo dijo...

bravissimo! em vaig comprar el diari i vaig llegir el vostre supercontrastat repor! molt bé nois! us felicito per la feina feta i a comerse el mundo!!