domingo, 24 de febrero de 2008

Últimes notícies: exposició a la UAB

Hola a tothom! Ja no sé si algú passa a mirar aquest blog (quina pena!!!) però us informo que l'exposició a la UAB comença a organitzar-se. Tothom que vulgui donar un cop de mà que deixi algun comentari o enviï un mail (gerardsentis@hotmail.com) per posar-nos a treballar. Encara no sabem de quin espai disposem, nombre de fotografies, infraestructura... Aquesta setmana farem la primera reunió amb l'organització. Necessito el vostre suport perquè sigui un èxit.

També dir-vos que al mes de març sortirà el segon reportatge fet per membres de l'expedició, a la revista Illacrua. Ja us informarem quan es publica!!

Apa, animeu-vos a dir la vostra!!!! Una abraçada,

gerard

4 comentarios:

titomaki dijo...

si et serveix de consol jo el miro cada cop que em conecto, el fet de no tenir internet a casa fa que l'hagi d'agafar a la uni de granada i sincerament aquestes aules d'informàtica no són el millor lloc per escriure res amb calma, són un infern!

Una abarçada per tothom

Anónimo dijo...

Jo també el miro sovint, gerard. Ja et vaig dir que el que no escrivim (jo tampoc tinc internet a casa), no vol dir que estiguem desconnectats de bòsnia...

un petonarro

maria

joan dijo...

güeneees

doncs si puc donar un cop de mà, aquí estic! encara que de fotos no gaires :P

muak!


º_o

Anónimo dijo...

Gerard...això no està mort! Som aquí!!!!!!

Ptonàs!

Mar