domingo, 9 de diciembre de 2007

Bòsnia és present pertot arreu

Welcomers!!! Anem a donar-li una miqueta de vidilla al blog que sembla que la flama s'està apagant. Jo us facilito un parell d'informacions relacionades amb Bòsnia:

- La primera d'elles és un reportatge que vaig trobar a la revista Canvi 16 (revista mensual de caire bastant polític i també de temes referents al món de la comunicació, per qui no la conegui). En el número 11 d'aquesta, hi ha un reportatge sobre els Balcans, titulat la Pau Fràgil (pag 26-31). Aquí teniu el link.

- L'altre és en format televisiu, i és avui mateix(diumenge 9). Aquesta nit s'emetrà un reportatge al 30 min (TV3) sobre Bòsnia.

Dons això és tot companys. Espero que ho disfruteu i que per un moment deixeu captivar-vos i transportar-vos en el temps fins aquells dies d'estiu en què saborejavem la ciutat balcànica, guiats pel ritme frenètic dels nostres cors, on qualsevol mínima expressió d'aquell país incidia punyenment en els nostres sentits, i mica en mica, casi sense saber-ho, s'anava dipositant en el més profund dels nostres racons. SUPER DOBRO!

Borja

1 comentario:

Anónimo dijo...

Anava a actualitzar amb la informació del reportatge. merci pel sms borja! estic rebent missatges de diverses persones que en veure l'anunci de tv3 pensen en mi de seguida. és maco eh!!!

per cert borja, no em va bé anar a veure el barça avui pq fan el reportatge. llàstima un dia que em volies convidar... (en 2 setmanes barça-madrid!).

fins aviat welcomes!!
gerard (www.fotolog.com/carpe_cine)