domingo, 25 de noviembre de 2007

La història l'escriuen els vencedors



Però quan són tots realment vençuts i res a concluït, més que les morts, ningú pot dir esa boca es mia.
I així segueixen separats mentre viuen junts, però ignorant-se tan sols fins al punt de poder-se continuar odiant, doncs pels carrers hi ha més gent de la que pots veure. Tots tenen darrera l'aura d'una història trista i plena de ràbia, de les que tan sols neixen en una guerra i prenen forma de rostre perdut en el temps.



2-VIII-07

Mostar. Esperant l'esmorzar de les 8 (teòriques)



joan


i buenu... que crec que a algú li vaig parlar d'aquest vídeo... :P

merda, l'he liat i l'he penjat dos cops i ara no el sé treure.. no puc el puc borrar! :P sorry





º_º

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Merci Joan! el vídeo no m'acaba de funcionar, ho provaré en un altre ordinador. però és cert, "pel carrer hi ha més gent de la que es veu"...


gerard (www.fotolog.com/carpe_cine)

Anónimo dijo...

aix que dolor dolor ese interrogante en sangre!!!!



a mi la cara de la foto em sona molt i ara que penso, tb em sona el sabor d'akella carn del vermitullo que vam fer just davant d'akesta botigueta...mmmm...
k rico!


un petonet a tots, anna ansia

Anónimo dijo...

Joan, ets autèntic! La música no m'acaba de quadrar amb el video...però la resta és real, genuïna i atrevida. Felicitats;)

Mar

Anónimo dijo...

Oleee m'acabes d'alegrar el dia, i no per la nuesa, sinó per la sinceritat del vídeo. Gràcies, Joan.