martes, 9 de octubre de 2007

Homenatge a Srebrenica (dimecres 10 octubre)

"Homenatge a Srebrenica"En la presentació del llibre Hi intervendran: Andreu Felip, Director de l'ACCD.Pere Vilanova,Catedràtic de Ciències Polítiques de la UB.Slobodan Minic, Periodista."Llàgrimes de Potocari"Amb la prsentació del disc concert en directe de: Veu:Laia Carrera, Violoncel: Pep Cots, Guitarra: Oriol Guillén, Piano i veus: Elena Montané, Veus: Ona Pla, Pau Font, Joan Dausà.
Organiza: TRENKALÒS
Horario: 20h
Dirección: Ateneu Barcelonès (C/ Canuda, 6) Barcelona
Web: http://www.trenkalos.org/
Tlf: 657 94 85 74 E-mail: infogep@hotmail.com

Si algu hi estar interesat en anar que ho digui per aqui, que jo potser trobo un huequillo!!
Salut companys! Borja

7 comentarios:

gerard dijo...

Ei!merci borja! m'ajudes a seguir creient en aquest blog. no sé si podré anar-hi però fare els possibles per serhi! si algu hi va, ens veiem alla!!!

www.fotolog.com/carpe_cine

Anónimo dijo...

Borja! Ja m'agradaria poder venir...Però demà he d'anar a una tertúl·lia radiofònica de Rubí, jeje. Per cert, estic coent la proposta de convocar-vos a tots a un sopar al meu pis rubinenc, què us semblaria la setmana vinent?! (envieu-me bones vibracions i el convocaré)

Segur que l'acte serà molt interessant.

Mar

Aleix Salvans dijo...

Ei tiu! Soc l'Aleix, de la uni! Voltant pels blogs he acabat trobant aquest... no sabia que en tenies. Me l'he mirat molt per sobre, pero té bona pinta, ja m'aniré passant ;)

Ens veiem demà, salut!

gerard dijo...

mar!! em sembla d conya el soparet pero recorda q aquest dijous tenim la primera reunio del temilla del reportatge!!! quedarem al centre d bcn com vam dir...lalba fara el mail avui! un peto

Anónimo dijo...

Jo m'hi arribaré. Pinta bé i mai està de més conèixer iniciatives d'altres col·lectius relacionades, en aquest cas, amb Srebrenica.

Ens hi veiem!

Anna Dalmau

gerard dijo...

Ei Anna! k bona!! anava a dir que si algú hi havia anat que en fes una crònica. Què millor que una periodista amb ganes de participar al blog per fer-ho!!! ho esperem amb ànsies!!!

bon pont a tothom!

(www.fotolog.com/carpe_cine)

Anónimo dijo...

Prometo penjar la crònica. Lu prumetu! ;)

Properament...


Anna