viernes, 12 de octubre de 2007

Tenemos Kvlar: la cena (2)

La Comissió ha estat fent diverses enquestes pel tema dates pel proper sopar. Com que tothom ja està immers en la maleïda rutina, suposem que serà més complicat que la trobada sigui un èxit com l'anterior. Per tant, es fa una convocatòria a:

Dia: divendres 26 d'octubre
Hora: 21.30h
Lloc: Bar Zuric, plaça Catalunya (per ser concrets sota el pal del metro si us plau!)

Confirmeu la vostra assitència o dieu que no podeu posant comentaris en aquest missatge o enviant un mail al coordinador del sopar, el Gerard. Depenent de quants siguem es decidirà un lloc de sopar o un altre.

A partir de dilluns hi haurà més informació i nous projectes en aquest blog. Estigueu atents!

Comissió de festes, "festeigs" i altres esdeveniments



La Comisión ha estado realizando encuestas por el tema fechas de la próxima cena. Ya que todo el mundo está immerso en la maldita rutina, suponemos que será más complicado que el encuentro sea un éxito como el anterior. Por lo tanto, se hace una convocatoria:

Día: viernes 26 de octubre
Hora: 21.30 h
Lugar: Bar Zuric, plaza Catalunya (para ser más concretos, debajo del palo del metro por favor!)

Confirmad vuestra asistencia o decid que no podéis poniendo comentarios a este mensaje o mandando un mail al coordinador de la cena, Gerard. Dependiendo de cuántos seasmos se decidirá un sitio para cenar u otro.

A partir del lunes habrá más información y nuevos projectos en este blog. Estad atentos!

Comisión de fiestas, festejos y otros eventos

12 comentarios:

joan dijo...

buenu buenu buenuuuu

jo mapuntuuu xo surto de classe a les 21... oseasé que arribaré una mica tard... clar està que puc sortir una mica abans.. nu sé nu sé..

i per jalar, allí on vam nar l'altre dia estava de putamare!

joan dijo...

per cert...

arriba spaaaaaññññe

The Sea dijo...

Companyes i companys!

En prinicipi jo no puc aquest divendres concretament...SNIFFFF!! Perquè hi ha un altre sopar de periodistes de Sabadell organitzat des de fa un mes, al qual ja havia promès anar.

No hi ha alternatives de dia oi? No patiu, si a aquest no puc venir, ja n'organitzaré un altre abans del novembre al meu piset rubinenc.

Ptonassos!

Anónimo dijo...

Uix... a mi no em va bé. Els divendres difícil difícil. Hauré d'esperar a la propera trobada.

Anna Dalmau

Anónimo dijo...

Bosnianssssssssssss!!
Pel que a mi em pertoca, haig de dir que si que podre assistir al soparettttt! Pero pel que veig, tan sols som 3 per al moment, espero que la gent es vagi animant...

titomaki dijo...

Bueno hermanos y hermanas,
jo em sembla que no hi podré anar per qüestions logístiques.
Un petó molt fort a tots i a otes
Y os espero en Granada cuando querais!

Anónimo dijo...

Hola boniquíssims. Vaig escriure al supercoordinador Gerard per dir li que el dia 27,és a dir,l'endemà de la trobada, marxo de viatge. Així que no em podria quedar fins gaire tard (en teoria, jeje). Pero bueno, que ja tinc algun inconvenient. Torno el 3 de november. Si eso m'apunto a la propera. Muaccs!!!

Anónimo dijo...

Penyitaaaa,

doncs jo en principi sí que podria, però l'endemà tbé marxo fora i em va una mica apurat, així k si les baixes per aquest dia segueixen creixent, proposo buscar alternatives!

com més serem...

per cert, gerard, si vols ajuda en la logística, ja saps on soc,
a cuidar-se wapus*

Anónimo dijo...

La comissió de festes es reunirà demà dilluns per decidir mantenir o postposar el sopar del dia 26... seguirem informant!

Anónimo dijo...

Ostia mira tu que bien!!!
Avui estava llegint un llibre i m'ha donat per mirar el msn i aquesta web i m'he vist que hi ha un segon sopar.
Donc el 26 estaré a la montanya amb un amics tots ells un desgraciats, pero estem de treball, res de feste, inclús el Dobro també ve perque no fem cap bestiesa.
Per cert el gos esta la ostia de gran pero per sort el tinc ben ensenyat i ja em comença respectar.

Anónimo dijo...

Vaya una mierda de sitio que hay pa escribir, no cabe un pedo.
Es que no tinc ni puta idea de com penjar coses aqui, i ara que tinc internet al piset podria posar alguna gilipollez de tant en tant(heu vist quina fluidessa en el català).
Pues eso que busquéis otro día o sino ya nos veremos en la próxima.
Bueno que diría muxas cosas pero no caben asi que solo diré...
Miércoles a las 11:30, en la TV2 Muchachada Nui, como la Hora Chanante pero en la tv pública.
Que tontunez pero si esto no lo lee nadie,
Que os jodan friends a todos!!!
Bueno nos vemos ciao amoles.

Anónimo dijo...

buenu pos a mi si k em va bé kedar divendres, k conyo i sino, pos l'altre... encara que siguem tres i el cabo (gerardo)!!

a vere que aclarimos.. :P i obrim una altra entrada ja del tema este que sino ens amuntunem jejeje