jueves, 16 de agosto de 2007

welcome to tgn


el cel de móstar

Per fi a casa...

encara no he mirat totes les fotos, que al cap i a la fi tampoc són gaires, xo me posat a barallar-me amb estes tres... si algun fotògraf dels que roda per aquí em pogués dunar un cop de mà perque tingues una mica més de professionalitat el tema de pegar fotos a lu llarg.. :P

La tornada va ser d'allò més distreta... tant mesas com jo vam arribar ja ben entrada la nit del dimarts, amb en Dobro, no doubt! tot lokito després de ferse unes quantes hores dins duna caixa a la bodega de dos avions diferents... si... Gènova. Roma, Bcn! Vam tenir algun problemet amb el tema dels papers del kisu, xo sempre hi ha una sortida :p
La fragoneta arribara la setmana que ve... pero no som pas els últims de Mostar! A Gènova ens vam despedir den Dani i la Erika que continuaven el seu periple per intentar arribar a casa amb la supervan que engollia oli com natros estofats de ca l'Ibro! ( IBRO GUERRA?) En fins... que no sé si ja hauran arribat... els hi faré un truc i sus infurmaré.

a partir del 29 em va bé quedar pel que faigo falteee!!

fins aviat!!

joan.


P.D. pels que em vau sentir implorar un vixisuà ben fred a les proximitats d'una de les 1001 receptes amb frankfurt de l'Ibro, tan sols arribar m'esperava un litre i mig de puré fresquet a la nevera... beneïda mama! ejjejeje

xaaaus

1 comentario:

Anónimo dijo...

Quina aventura!
Espero que no per haver fet poques fotos, aquestes siguin dolentes eh! A més si ens hem de veure durant aquest any pels passadissos de la uab vull fardar d'amic fotògraf!!!
per cert ,jo tb vull puré fresquet!! weno tu te'l mereixies més que vas trigar un pelet més que jo en arribar a casa!!jeje!

fins aviat!

gerard (www.fotolog.com/carpe_cine)