martes, 4 de septiembre de 2007

Des de l'altra banda



Passo diverses vegades al dia pel blog i si no hi ha novetats m'entristeixo. Si hi ha alguna nova entrada, somric. I si, com avui, hi ha tantes sorpreses sóc la persona més feliç del món. Crec que les reflexions (almenys les meves) són cada vegada més madures, més intel·ligents i més treballades. Es nota que n'hem après. Es nota que han passat uns dies i que tot allò ja no està només en el cor (d'on espero que no marxi mai) sinó que també ho tenim al cervell (com en cada altra racó del cos).


Veure més fotos. Llegir més comentaris em fa feliç. Perquè necessito entendre altres visions. Necessito conèixer-vos més a través de la vostra mirada amb la càmera. A través dels vostres textos. Perquè necessito ser més en vosaltres i que sigueu més en mi.


Em cau la llàgrima quan parlo de les fotos i em cau la baba quan parlo de vosaltres. Sigueu molt feliços i deixeu-vos veure. Si us plau.




pd. firmeu els textos plis!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Desde França us envio un peto a tothom, quina il.lusio veure tantes entrades.

Gros bisous a tout le monde.