martes, 4 de septiembre de 2007

super dobro & jo


Aqui tens pos un parell de fotos on surto amb la càmara :P

no em veus?

si dona!

super Dobro i el seu instint de gos volador flairant els carrers de Gènova! Que no vau llegir la lletra petita de la propaganda del viatge? Ja ho deia el nom! Welcome to Sarajevomostarsre
beniscagospichdesen
zanodelgardagenova!!

per cert.. hauriem de començar a practicar el bonic esport de firmar pel nom quan entrem, k jo no dono per gaire i em costa endevinar qui posa què... encara que pels quatre gats que som... jejejeee

besakooo

joan

1 comentario:

Anónimo dijo...

Joan!!
Prego diculpes... prometo que signaré els meus textos i/o comentaris... però és que soc una mica negada i no sé com fer-ho per posar el meu nom com vosaltres!!
AH! I permet-me tu que no et vegi jo pel retrovisor, de nit i amb en DObro davant... per sort al meu contracte no deia res de Gènova, ni Viena!! jaja
Un petonàs!!

M
A
R
I
A

veus¿?¿